katagori

12 Nisan 2012

BAZEN RESİMLER ÇOK ŞEY ANLATIR CİNEMAGRAPH

Bir fotograf çekersiniz ve anı yakalarsınız eğer profesyonelseniz o anı yaşatırsınız ve düşündürürsünüz.sizinle paylaşacağım resimlerde profesyonellerin elinden çıkmış ve resimden çok anlık birer video gibi duruyorlar.hepsinin değişik hikayeleri olabilir ama benim onları sizinle paylaşacak ne bilgim nede vaktim var ben sadece beğendiğim bu resimleri sizinle paylaşmak istiyorum ve nacizhane kendi yorumlarımla işe birazda espiri katmak istedim bakalım beğenecekmisiniz:)gerçi beğensenizde beğenmesenizde yorum atmıyorsunuz ama yapacak bir şey yok ben koyarım resimleri öyle ortaya isteyen bakar yorum yazar isteyen bakar yorum yapmadan gider tercih sizin :)






sanki titanikte mübarek altı üstü bir balkon :)

biri camı açık unutmuş cereyan çarpacak güzelim kızı :)

etek bayrak gibi dalgalanırken ayakkabılar yaıkıyor :)

Zidaya 2_250x250_ Image Banner

arkadaş doldur da içelim güzelleşelim dedik kaç saatte dolduramadın bu ne yaw :)

telefonu oyuncak zannetti öle ikidebir sağ sol yaparsan dokunmatiği bozulur :)

ne bereketli kolaymış dök dök bitmiyor :)

çalışıyorum ayağına oyun oynuyor yermi anadolu çocuğu :)

dünya dönüyor benim başımda dönmeye başladı :)

allahtan mart ayı geçti yohsam bu kedi kulaklarıyla iş mi atıyor ne :)



daldan koparılmış aceleyle geldiği için biraz ıslak idare edin :)

dumansız ızgara dedikleri bu olsa gerek :)

valla tayyip görmesin basar cezayı haberin olsun bu blogda kapalı mekan :)

canı sıkılmış aynı pozu vermekten gözü işte eli oynaşta ata sözünü bile ters çevirdik:)

bide erkekler kadınlar için ne yapıyor diyorlar adam boya badana yapıyor daha ne olsun :)

demekki kadınlar gözlerini boyamak için o kadar bizi bekletiyorlar :)




sen ne yere bakan yürek yakansın hiç çaktırmıyon ama benden kaçmaz :)

bir türlü yaşlanmayı kabullenmeyen biri olsa gerek bir türlü doğum günü mumlarını söndüremiyor :)

altı üstü bir karikatür çiz dedik saatlerdir aynı yerde gidip geliyon :)

eee takılırsan hürreme sonucun bu olur karıştır dur :)

müdür seni bu halinle kimse işe almaz iki dakka bir tarafın oynamasın :)

ablacım anladık ayakkabıların güzelde parmaklar sığmamış fırlayacaklar dikkat :)

ne kadar romantik bir an yaşıyorlarki hiç bitmesini istememişler :)

adam ne sürüyorsa saatlerdir saç öle kalıyor nano teknoloji heralde :)



eyvah tam dikizlerken yakalandık :)

millet hocayı dinlesin sende mesaj yaz gençlik işte :)

bu abla beyini bekliyor dört gözle elindekide hazır çorba gelsede içse :)

lan arkada birimi var :)

dedim sanaki şu kolyeyi yuvarlak almayalım olduğu yerde durmuyor mübarek :)

dallin le yıkayınca ahenkle dans ediyor tabi :)

arkadaş gazetede bir haber okuyacaz adam gazeteyi sallayıp duruyor okuyamadım mereti :)

lan lan metro kaçtı bir defa binemeyince daha hiç binemiyon :)

kim demiş zamanı durdurmak mümkün değil diye bak olduğu yerde duruyor :)

gözünü kapat diyorum sana tam sıkacam açıyorsun böyle olmazki nasıl bitireyim ben işimi :)

ulan ne dergiydi ömrüm başında geçti hala bitmedi :)




4 yorum:

  1. ilginç çalışmalar nasıl yapıyorlar merak ediyorum ama harika

    YanıtlaSil
  2. güzel olmuş bi denemek lazım :))

    YanıtlaSil
  3. Valla ben bu teknikle ilk karşılaştığımdan beri hayranım :)

    YanıtlaSil