katagori

17 Nisan 2012

SEKSENLER 13.BÖLÜM AHMETİN RÜYASI

Ahhh şu eski yıllar kim dönmek istemez geriye zamanda acaba bu dizi başladığından beri geri dönmek istiyorum çocukluğuma bana biri geri verebilirmi o yılları :)elinde sihirli bir değneği olan yokmu şöyle bir dokunsa bana da geri dönsem çocukluğuma koşsam oynasam sokaklarda kana kana su içsem terli ve kirli üst başımla zılgıt yesem dayak yesem yeri geldiğinde eriklerde olmaya başlamıştır şimdi çıksam ağaçlara daha ham olmamış erik haşlasam kovalasa ağacın sahibi geceleri saklambaç oynasam kör ebe oynasak evde ne olurdu ah bir çocuk olsam...hiç büyümesem dünya değişmese hep o yıllarda kalsam razıyım sabahları kalkıp okula gitmeye sadece mendil kapmaca oynamak için değil yeniden öğrensem çarpım tablosunu çok şey mi istiyorum hayattan acaba...

bu hafta uykum olduğu için izleyemedim seksenleri ama yinede sizin için paylaşıyorum yarın kendimde izleyeceğim o zaman belki dizi ile ilgili yorum yazabilirim ama şuanda sadece size bir özlemimden bahsedebilirim ki o da yukarda dediğim gibi ah bir çocuk olsam oyunlar oynasam yaramazlıklar yapsam dayağına da zılgıtına da razıyım...neyse ahmetin rüyasıyla başlayan bu bölümle sizi başbaşa bırakayımda bende uyuyayım :)

Oyuncucom oyuncu_masaoyunlari_okey_adx728x90 Image Banner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder