katagori

12 Mart 2012

YETENEKSİZSİNİZ YARIŞMASI NURULLAH SELİM MÜTHİŞ DANS SHOW


Yetenek sizsiniz türkiye nin son fenomen yarışmacısı rizeden katılan nurullah selim muthiş dans showuyla yine herkesi büyüledi :)ama herkesi en çok kırıp geçiren belkide jüriyle girdiği diyalog oldu:)doğu karadenizin güzel şehirlerinden biri olan rizeden gelen nurullah sizce nasıl dans ediyor ve fenomen olmayı hak ediyormu?ne dersiniz yarışmada birinci olurmu o da ünlüler kervanına katılabilirmi?
son zamanlarda yetenek sizsinizi pek izlemiyordum salondaki televizyonda açık olduğunu görünce şöyle bir göz ucuyla bakayım dedim çok beğendiğim bu dans showu sizinlede paylaşmak istedim belki izlemeyeniniz vardır yada tekrar izlemek isteyeniniz vardır diye :)valla ben konuşmalara koptum ayrıntılı olarak burda yazmak istemiyorum siz video yu sonuna kadar izleyin kesinlikle pişman olmayacaksınız :)hadi sizi video ile baş başa bırakimde biraz kendinizden geçin :)aman iş yerinde izlemeyin ha gülmekten yerlere yatıp rezil olabilirsiniz :)

Delikupon 728X90 Image Banner



2 yorum:

  1. Çocuk ilk çıktığında izlemiştim bayağı geliştirmiş kendini :D

    YanıtlaSil
  2. Şaka mısınız allah aşkına. İzleyene lafım yok tabi, ama çok şükür seyretmiyorum bunları :)

    YanıtlaSil