katagori

11 Nisan 2012

BAHAR GELDİ HOŞ GELDİ KADINLARA NEŞE GELDİ

Bahar geldi hoş geldi de ne oldu tabiki kadınlara neşe geldi sevinç geldi üzerlerindeki montları parkaları trençkotları atma zamanı geldi.peki başka ne geldi tabiki alışveriş zamanı geldi diyet zamanı geldi çünkü yaza hazırlık var bikini giyecekler fazlalıkları yok etmeleri lazım :)şimdiden mağazalar doldu da taşıyor bile sokaklarda çantalardan geçecek yer kalmadı biz erkeklere bu tüketim çılgınlığını yaşatan kadınlar paranın nasıl kazanıldığını biliyorlar mı diye sormak geliyor içimden ama çalışan kadınlar daha fazla alışveriş yapıyorlarmış istatistiklere göre...
eee tabi daha güzel olmaları lazım biliyorsunuz ki kadınlar herşeyden ödün verirler ama güzelliklerinden asla ödün vermezler.bu senenin modası ne hangi ürünlere rağbet arttı diye şöyle bir bakayım dedim di geçen ama bir mağazaya girdim allahım bu da ne kadınlar elbiseleri nerdeyse parçalayacaklar kapışıyorlar dedim ben en iyisi ayakkabı modasını takip edeyim kadınlar beni parçalamadan ama ordada yanlış zamanda gitmişim ortalık ana baba günü sanki acaba bedavaya mı dağıtıyorlar diye bi bakınayım dedim ki fiyatlar tavan yapmış durumda ama satışlar tüm hızıyla devam ediyor yeni sezon ürünleri olduğu için kimse giymeden ilk ben alayım modası varmış çünkü sonra şöyle hava atıyorlar benden gördüde aldı :)ne kadar çocukça bir şey ama yapacak birşey yok kadınları kim anlamış ki ben anlayayım :)neyse bende en basit moda takip yöntemi olan alışveriş sitelerine bakınayım dedim ve bu yılın moda ayakkabı ve elbiselerini sizler için buldum:)kadınlar blogumda yazdıklarım yüzünden çok kızıyorlar belki bu onları biraz olsun tatmin eder :)










Zidaya 14-NEWII Image Banner









Zidaya 20-women_300x250_statik Image Banner











bir erkek gözüyle ancak bu kadar olur bir bakın bakalım beğenecekmisiniz yorum yapmayıda unutmayın :)
bu arada nasıl yorum yapacağını bilmeyenler var ise yorum kutusuna yorumunuzu yazın ve hesap kısmından anonim i seçin yada adı/url yi seçin url kısmına bişey yazmanıza gerek yok :)

7 yorum:

  1. maşallah kadın gözüyle görmüş gibisin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yaww ben hoş olanlara baktım sadece ama eksiğim var :)bi dahakine kapalı bayanlar içinde bişeyler koyacağım :)

      Sil
    2. güzel düşünmüşsün ama zevkin güzel tesettür modasınıda kaleme alırsan güzel olur :))

      Sil
    3. bakalım onlar için nasıl bişey bulabilirim :)

      Sil
  2. elbiseler gayet güzel yaz için ideal şeyler.

    YanıtlaSil
  3. şu dünyada ne varsa kadınlar için arkadaş:d

    YanıtlaSil
  4. Evet ya çevremdeki tüm kadınlar deli gibi alışverişe sardılar

    YanıtlaSil