katagori

14 Aralık 2013

Hürrem sultandan 2014 yılbaşına özel yeni trend...

bu senede bitiyor ve yeni bir yıla giriyoruz...ne zaman yeni yıla yaklaşsak bir trend kopu veriyor bu senede trendi ben belirleyeyim dedim...ve sizin için yılbaşına özel seçme çalıntılar yaptım bakalım beğenecekmisiniz...hadi bir bakın...
ülkemizde dizi furyası alıp başını gidiyor ve şu aralar en fenomen diziler gençlik ve tarih ile ilgili...sizde biliyorsunuz ki muhteşem sülüman ve muhteşem zevcesi (çocuk kuluçka makinesi) hürrem hanımın başrollerini paylaştıkları muhteşem yuzyıl adlı reyting rekortmeni dizi sadece reytinglerde değil satış ve pazarlama konusundada harikalar yaratıyor.bir zamanlar kimsenin kokusu yüzünden yanına yanaşmadığı hamam otu hürrem hamam otu olunca satış patlaması yapıyor abudik gubidik yüzükler gençlerin çocukların ellerini süslüyor.soranada hürrem takısı diyorlar.acaba hürrem gibi olmak istemelerinden mi?yoksa trend işte tak takıştır dostlar nişan taşında görsünler düşüncesinden mi? bilemiyorum siz karar verin o kadarınıda bana bırakmayın...
bende bu muthiş taktiği yıllardır kullanılan yılbaşı alışveriş çılgınlığı ile birleştireyim dedim.hani adettendir ya yılbaşlarında kırmızı don giyilir giymeyenler yadırganır (sanki biri açıp bakıyo ne renk giydiğinize) bende japonyada gördüm adlı blogda gördüğüm ve çalıntı yaptığım donları yeni yıl trendi olarak seçtim.lakin ben kırmızısını pek sevmedim ve tahminimce hürrem o yıllarda yeşilden sıkılıp pembe olan donu tercih ediyordur diye hayal kurdum.sakın yanlış anlamayın hürremi hayal etmedim donunun rengini hayal ettim... biliyorsunuz hürrem dünya ahiret ata nenemiz olur:)
 japonyada gördüm diyen blogdaşımız daha detaylı bilgiler vermiş ben hepsini çalardım ama olmaz emeğe saygı taaa japonyalara gitmiş görmüş  lakin bir kopya vereyim yinede mankenler üzerinde baya hoş duruyor... o mankenlerin hoşluğundan mı yoksa güzele ne giyerse yakışır anlayışından mıdır bilemem ama size bir bakın derim.
bu tren bu sene patlar giderse varya seneye hürremin hiç bilinmeyen çamaşırlarını deşifre edeceğim :):)
kalın sağlıcakla...
hürrem donları için tıkla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder