katagori

19 Nisan 2012

SUSKUNLAR 7.BÖLÜM ACABA NELER OLDU

Bende biliyorum bu dizinin hit olduğunuda ondan koyuyorum yoksa ne işim olurdu :)ayyyy yanlış kelimeler çıkıverdi bir anda ağzımdan tühhhh gördünmü sen nasıl sileceğim ben bunları klavyemde tuşlarımda doğru dürüst çalışmıyor :)bütün kirli çamaşırlarım dökülüverdi birden bire :)bir psikolaga gidipte çocukluğuma inivermemiz lazım bu böyle olmaz bende suskunlar dizisindeki gibi çocukluğumu hd kalitesinde canlandırmak istiyorum hatta mümkünse gideyim de daha geri gelmiyim olmaz mıı? ahh ne güzel olurdu her şeyiyle razıyım ama nerde bizde o şans...
dizide ki karakterler gidiyorlar çocukluklarına ama gerçek hayatta bu kadar net hele hele hd kalitesinde olmuyor be anca siyah beyaz birazda puslu :)neyse bu sefer bu diziyi erkenden koyayım dedim di bakalım ne olacak :)haydi iyi seyirler...

Darty darty_468x60 Image Banner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder