katagori

10 Nisan 2012

LEYLA İLE MECNUN 53.BÖLÜMDE NELER OLDU?

Leyla ile mecnun 53.bölüm de yine saçmalıklar devam ediyor :)ben saçma diyorum ama bir çok kişide bu diziyi izliyor hatta ben saçma dedikçe uzun uzadiye anlatıyorlar neden saçma olmadığını yapacak bir şey yok bende paylaşıma devam ediyorum...bakalım bu bölümde ne oldu ne olmadı ben şimdi anlatayım diyeceğim ama izlemeyenler var ve çok sıkıcı oluyor ondan sonra izlemesi:)buda benim bahanem oluyor ne yapayım oldum olası sevmiyorum bu diziyi çünkü bana mantıksız geliyor ...
heee sevmedğim karakterleri yok mu var mesela mecnunla ismailin muhabbetlerini seviyorum ama onlarda bir yere kadar...ama arıyor arada insan ismail abiiiii   hooopppp diyecek birini ama nerde bulacaksın boğaz manzarasını :)

3 yorum:

  1. :D saçmalamakta bir erdem bu dizi saçmalıklar üzerine kurulmuş zaten . çok güzel saçmalıyorlar. Bu arada saç malanmaz taranız :D Bi espri yapayım dedim :D

    YanıtlaSil
  2. Ülkemizde absürt komedi pek tutulmaz aslında; ama leyla ile mecnun bayağı iyi bir izleyici kitlesi yakaladılar.

    YanıtlaSil
  3. iki aşkın arasında kalmak çok zor: mecnun bi leylayla satranç diğeriyle tavla oynuyor:)

    YanıtlaSil