katagori

05 Şubat 2012

FARMERAMA ÇİFTLİK OYUNU

FARMERAMAgeçen gün arkadaşın dükkanına gittim şöyle bir internete gireyim dedim az dur dedi çiftliğime bakayım.bende hala farmville mi oynuyorsun onun modası geçmedimi dedim meğer başka bir oyun varmış popüler bir oyun farmville den daha çılgın bir oyun :)
aynı farmville gibi  çiftlik kuruyorsunuz ve başlangıçta size epey bi yardımcı oluyor neyi nasıl yapacağınızı felan gösteriyor.bence aralarında ki en büyük farklılık bunda ürünlerin daha çabuk olgunlaşması bu size daha çabuk çiftliğinizi kurma fırsatı veriyor ben daha ileri gidemedim ama başka değişik görevler de veriyormuş.yani sadece çiftliğin içinde dolaşmıyorsunuz panayıra felanda gidiyormuşsunuz oralara kadar gelemedim gelince yine yazarım....
buradan facebook sayfasına ulaşabilirsiniz
buradan normal sitesine ulaşabilirsiniz
tercih sizin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder