katagori

08 Şubat 2012

CANLI PARA



Tv de izlediğimiz canlı para oyununu oynamaya ne dersiniz?sizce başarılı olabilirmisiniz?bilginize ne kadar güveniyorsunuz?facebook ta aldığınız ödülü yayınlamayı göze alabilirmisiniz?bilgi yarışmalarında başarıyım diyorsanız bu uygulamaya katılmalısınız.
uygulama çok güzel hazırlanmış aynı tv deki gibi tek farkı kameralar önünde değilsiniz sosyal ortamdasınız.en fazla arkadaşlarınız kazandığınız ödülü görür eğer kazanabilirseniz!ben bilgi yarışmalarını çok seviyorum onun için şuanda bağımlısı oldum diyebilirim ama şunuda söylemeden geçemeyeceğim bu tür oyunlarda en olumsuz olan aynı soruların tekrar tekrar gelmesi daha bu oyunda sık rastlamadım ama ilerde öyle olursa eğer popülerliğini kaybedebilir.ayrıca bu uygulamada tv deki yarışmaya başvuruda yapabiliyorsunuz.oyun ücretsiz fakat primium üyeliğide var tercih sizin.aşağıdaki linkten uygulamaya gidebilirsiniz.yorumlarınızı bekliyorum...
canlı para

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder