katagori

13 Şubat 2012

WHİTNEY HOUSTON LİVES,SHE LİVES OUR HEARTS






Whitney houston,popun kraliçelerinden biri dünyaya gözünü yumdu şüpheli bir şekilde.onu ben ilk olarak the bodyguard filmindeki seni daima seveceğim adlı şarkıyla tanımıştım.garmmy ödülleri olan ve dünyanın en fazla ödülüne sahip kadın sanatçısı olarak guiness rekorlar kitabına bile girmiş bir kadın.hayatında inişler ve çıkışlar yaşamış alkol ve uyuşturucu yüzünden kariyerinin en büyük hatalarını yapmış 48 yaşında da hayata veda etti.
size yeniden onun en çok sevdiğim şarkısı olan ve baştada belirttiğim bodyguard filminden orjinal adı I Will Always Love You seni daima seveceğim videosunu paylaşmak isterim.emeğe saygı duymak açısından videoyu buraya yüklemedim ve link verdim.aşağıdaki resmin üzerine tıklarsanız videoyu başka bir sayfada izleyebilirsiniz.
bu arada bilmeyenler için söyleyeyim Whitney houston un ölü bulunduğu otel odasında alkol yada uyuşturucuya rastlanmamış.sadece bir kaç ilaç varmış ama üstede gördüğünüz son görüntülendiği resimde alkollü olduğu ve çok dağınık olduğu gözleniyor.kaldıki bu fotoğraf grammy ödülleri gecesinin provasında ölümünden bir akşam önce çekilmiş.
burdan paylaşmadan geçemeyeceğim çok güzel de bir yazı okudum hürriyette.ertuğrul özkök imzalı bu yazıya buradan ulaşabilirsiniz tavsiye ederim.

Halk çocuklarının ölüm marşını yazan kadın


son birşeyde hayatlarında bu kadar büyük başarılar yaşamış insanlar neden uyuşturucu ve alkole bu kadar bağımlı olurlar anlam veremiyorum geçtiğimiz aylarda ammy winhouse da şüpheli bir şekilde ölmüştü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder