katagori

20 Mart 2012

LEYLA İLE MECNUN 50.BÖLÜMDE NELER OLDU

Ekranların en absurt dizisi olan leyla ile mecnunun bu hafta 50. bölümü yayınlandı...yani saçamlamada sınır yok 50 bölüm getirdiler işi belki bir elli bölüm daha gidecek bilemiyorum ama bu diziyi kim izler diye bir sorarsanız nedense çevremde bu diziyi izleyen bir çok kadın var fakat erkekler izlemiyor küçük kardeşim hariç:)o da dizi biraz çizgi filme benzediği için gerçek hayatta olamayacak olan hayali şeyler olduğu için izliyor heralde...peki ya kadınlar bu diziden ne anlıyorlarda bu diziyi izliyorlar...
tabiki kendi egolarını tatmin etmek için başka neden olabilir ki...hani kurtlar vadisi dizisi vardı orda elife polat  "ölüm ölüm dediğin nedir gülüm,ben senin için yaşamayı göze aldım" diyorya onun gibi mecnunda zavallı yaşamayı tercih etmiş leylası öldü gitti o yeni bir leyla buldu onunla uğraşıyor bir yandan dedeleriyle uğraşıyor falan filan ...asıl olan kadınların erkeklere yaptıkları mecnunu kobay olarak kullanmışlar izleyin görün :)




25 yorum:

  1. ohhh şahane olmuş eline sağlık sayende dizinin takipçisi olucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayesinde benim blogumunda takipçisi olursun işte ne olacak :)

      Sil
  2. :D daha bu bölümü izlememiştim izliyim bakalım sagol adminciim :D

    YanıtlaSil
  3. Absürd komedi tarzında başarılı bir dizi. İllaki her bölümü izlemek de gerekmiyor. Her bölüm nederedeyse birbirinden bagımsız. Güldürüyor.

    YanıtlaSil
  4. ismailll abiii:) ya yemin ediyom bu kadan komik diziii...

    YanıtlaSil
  5. diziye izlemeden bu kadan hakaret etmen doğru değil bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemeye çalışıyorum bende ama aynı fikirlere sahibim :)kadınlar gibi hayal gücümüz yok ondan heralde sevmiyoruz

      Sil
    2. izlemediğimi nerden biliyon bakim :)

      Sil
  6. ancak kurtlar vadisini erkekler izliyor... acaba erkekler hangi egolarını tatmin etmeye çalışıyorlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erkekler egolarını tatmin etmek için izlemiyorlar ki kurtlarvadisinde aksiyon ve gerçekler var bu dizide pek göremiyorum ben :)

      Sil
    2. yanılıyorsun bence hayatın ta kendisi var oradaki karakterlerin özüne inersen eğer görürsün... şu ara hani çok popüler hepimiz şuyuz buyuz diyolar ya ondan... aslında içimizde bir yerlerde birer ismail var; gerçekleşmesini istediğimiz ama gerçekleşmeyen isteklerimizde, bir yerlerde mecnun; aşık olupta kavuşamadıklarımız, aşkımızı itiraf edemediklerimiz yada yüzümüze gözümüze bulaştırdıklarımız, bir yerlerde iskender var;bize yaptığımız tüm saçmalıklara rağmen katlanan arkadaşlarımız, ailemiz ,bir yerlerde yavuz var; kendimizi olduğumuzdan farklı görmeye,göstermeye çalışırız ya hani her iyide bir kötü her kötüde bir iyi olduğu gibi... ve diğerleri... aslında özünde onlar bizim gibiler mutluluklarmız,hüzünlerimiz bir belki de bu sebeple seviyoruzdur bu diziyi bu kadar çok... başınızı ağrıttm.. saygılar :)

      Sil
    3. öle heryerde hayatın tam kendisini bulabilirsin sonucunda bir çok dizi ve filmi izleyen binlerce insan var her biri farklı düşüncelerle izliyorlar diziyi ortak noktaları dizilerin ismi ama ben başka bir şeyden bahsediyorum hayal dünyası o kadar geniş ki dizinin hani bir reklam var ya bu dediğiniz anca çizgi filim de olur diye işte bu dizi de tam öyle ilk okul çocuklarına anlatabileceğiniz masallardan uyarlama yapılmış ve kadınlardan büyük ilgi görüyor belkide kadınlar çocukluğunu tam manasıyla yaşayamadıkları için bu diziyi seviyorlar :)bu arada siz yorum yapın benim başım ağrımaz :)

      Sil
    4. ok biraz hayal gücünün kime zararı var söyler misiniz acaba.... aslında bazı durumlarda dizi bana da sıkıcı çocukça gelebiliyor ama bu beni sarsmıyor... çünkü diziden istediğimi alıyorum gerikalanıyla da ilgilenmiyorum... bu kadar basit...

      Sil
    5. saçma olduğunu kabul ediyorsunuz yani :)

      Sil
    6. walla arz talep meselesi ben bir diziden beklediğim herşeyi buluyorum bu dizide yeri geliyor eğleniyor yeri geliyor üzülüyorum... hayat da bu değil mi zaten... saçmalığına gelince; merakediyorum izlediğiniz herşey çok mu doğal, hiç mitolojik kahramanlara özgü hareketler yapan aktörler izlemediniz mi? ha onları sorgulamıyorsunuz da bunu sorguluyorsunuz... bence burada dizideki"saçmalıklar"dan ziyade birşey bu oyuncuları mı sevmiyorsunuz karakterleri mi, belkide hayatın insanların hayata bakışının tiye alınması hoşunuza gitmiyordur... belkide ferdi tayfur sevmiyorsunuzdur... nitekim bu diziyi beğenerek izliyor herkese tavsiye ediyorum... tabi istemeyen izlemesin orası ile de ilgilenmiyorum...:)))))

      Sil
    7. bizde abartılı bir çok şey izliyoruz tabiki ama bu her bölümde her yerde abartılı olmuş ondan dolayı saçma sapan diyorum bana bir tane daha böyle bir program söle bu diziyi izlemeye başlayacam :)

      Sil
    8. işte bu dizinin farkı da bu diğer saçma sapanlar gibi değil... adamlar birbirlerini doğrarlar olmadık işkenceler yaparlar tuhaf ilişkiler kurarlar offf açıkcası onları izleyeceğime milyon kere bu diziyi izlemeyi tercih ederim: sanada tavsiye ederm:)

      Sil
    9. valla bende sırf size verebilmek için arada bakıyorum bu diziye ama bir türlü ısınamadım ...mesela ben seksenler dizisinden epey bir keyif alıyorum ama bu diziye tahammül bile edemiyorum :)

      Sil
  7. güzel dizi vesselam ya gülmekten kırılıyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden farklı düşünen bir erkek var demekki :)

      Sil
    2. senden farklı düşünen biçok erkek var :)))

      Sil
    3. tabi benden farklı düşünen bir çok erkek olabilir ama bu bu dizinin saçma olmadığı anlamına gelmez :)

      Sil
    4. nedir senin bu diziyle alıp veremediğin :D diğer saçma dizilerle uğraşdaa:D

      Sil
    5. BEN BAŞKA SAÇMA DİZİ BULAMADIĞIM İÇİN BUNA SARDIM
      AMA MERAK ETMEYİN SANSÜR UYGULAMAYACAĞIM İZLEMENİZ İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM TABİ BLOGUMDAN BAHSEDİYORUM ...

      Sil