katagori

14 Şubat 2012

SEVGİLİLER GÜNÜNE ÖZEL ... KİRALIK SEVGİLİ!

Bu senede geldi 14 şubat sevgililer ve parekendeciler günü :) bu güne özel bir yazı yazmak istedim çok uğraştım aradım taradım ama sevgililer günü oyunu bulamadım bir güne özel oyun yapmıyorlar.bende değişik ve ilginç bulduğum bir kaç sevgililer günü organizasyonunu yazmak istedim.
ilk anlatmak istediğim sevgililer günü hediyesi ise yandaki resimdede görüldüğü gibi tablo şeklinde yapılmış ince bir hat olabilir.bu nerden aklına geldi diyorsanız facebook ta bir arkadaşımın duvarında paylaştığı bir resimdi.Bu yazıda birinci sıraya oturmasının sebebide arkadaşımın duvarına koymaya değer gördüğü için.neyse böle bir şeyi internette nerelerde yaptırabileceğinizi bulabilirsiniz.
Gelelim ikinci sıramızdaki uygulamaya.bu çok ilginç bir uygulama olmuş aşağıya resminide koyduğum bu reklam sevgililer gününü yanlız geçirenlere ilaç niteliğinde  bir promosyon olarak sunulmuş.


bu reklamda sevgili olarak dominosu seçmiş oluyorsunuz.damsız menunun en güzel tarafı sufle nin de içinde olması.neyse bu pazarlama dehası hakkında daha fazla yorum yapmayayımda sizde biraz katılımcı olursunuz belki :)

gelelim bu yazıdaki üçüncü incelememize bu çiçeksepeti.com adlı sitenin gönderdiği bir mail.ve mailin başlığı biraz komik geldi bana hemen paylaşayım sizle öncelikle ileti bana 14 Şubat ta geldi fakat mailde sevgililer gününe 1 gün kaldı diye yazıyor.birde şu var ki her 14 şubatta çiçek fiyatları artarya bu firma kampanya yapmış ve en ucuz çiçeğini 59.00tl den 39 tl+kdv ye düşürmüş ve maile güzel bir başlık atmış.demişler ki ;

Kim demiş 14 Şubat'ta çiçekler pahalı diye? 39 TL'den başlayan çiçekler ve hediyeler‏

valla çok ucuz şunu belirtebilirim ki sevgilisi olmayan ve bu günü yaşamak isteyen ve hediye almak isteyen varsa bana şu ortadaki çikolatayı yollarsa onun sevgililer gününü kutlar ve seneye sevgilisiz girmemesi için tüm mübarek gecelerde dua ederim :) tamamen duygusal :)

ve gelelim son mevzuya bunun hakkında bir resim ve adres vermeyeceğim.sadece size uygulamanın ne olduğunu ve nerden esinlenilmiş olduğunu varsayımımla açıklayacağım.hani bir zamanlar bi aşk filmi vardı ismide kiralık sevgiliydi heralde izlemişsinizdir muhtemelen.filmin konusu yanlız ve mutsuz olan kadın kardeşinin düğününe damsız gitmemek için bir servisten yararlanır ve bir kiralık sevgili ile anlaşır.sonrada ona aşık olur felan.bizi ilgilendiren kısmı kiralık sevgili olması.ben bu olayı pek tasvip etmediğim için link vermiyorum ama facebook ta bile sayfa kurmuşlar hatta sevgililer gününe özel kampanyaları bile varmış.en ilginci de ne biliyormusunuz seçtiğiniz kişinin yanında size hangi hediyeyi getirebileceğini bile seçebiliyorsunuz.ücretleride fena değil hani 3 saat için 200tl istiyorlar hediyesi de bir buket gül.servisin bir sınırıda var tabi ki cinsel hiçbir olaya girmiyorlar.ilginçte bir yazıları var eğer kiraladığınız sevgiliniz sizi öperse paranızı iade ediyorlarmış.tabi bunu kanıtlamanız gerek.ayrıca bu servis sadece bayanlara özel yani sadece erkek sevgili kiralayabiliyorsunuz.haftalık ve günlük kiralama seçenekleri de var.bu servis şuanda sadece sınırlı illerde uygulanıyor istanbul,izmir,ankara ve bursada hizmet sağlıyorlar.en azından benim gördüğüm servis oralarda hizmet veriyor.neyse bu yazı blogumun en uzun yazısı oldu.gecenin bu saattinde daha aklıma bişey gelmiyor.

Herkes sevdiğiyle mutlu mesut yaşam sürer inşallah olmayanlarda hayal kursunlar sevebileceği kişilyi ve onunla avutsunlar kendilerini hayal ettiğiniz kişiye hediye alamazsınız ama gıyabında ben alabilirim o hediyeyi.göndermek isteyene adres verebilirim :)
hoşçakalın sevgiyle ve mutlulukla kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder