katagori

08 Mart 2012

YALAN DÜNYA EKİBİ BEYAZ SHOW ORÇUN BASKINI!!!

Sonunda yalan dünya ekibi beyaz showa geldi geçen cuma ve ortamı kıran geçiren bir bomba oluştu o akşam.bombayı patlatan yalan dünya dizisi ekibinden orçunun tiplemeleriydi.daha önce diziyi paylaşmıştım şimdide beyaz showun tamammını paylaşıyorum izlemeyenler izlesin diye :)
aslında bu videoyu koymamın tek sebebi var o da bloguma değerli yorumlarıyla katkıda bulunan kişilerin isteklerini yerine getirmek.çünkü onlar benim için değerli beni bu sanal alemde yanlız bırakmıyorlar bu vesile ile izlemeyenler de izlemiş olur ister kısım kısım istersenizde bir bütün olarak izleyebilirsiniz videoyu.yüklenirken biraz sıkıntı olabilir çünkü görüntüler hd kalitesinde olduğu için yavaş yükleniyor.ayrıca yorum yazmak için artık facebook hesabınızı kullanabilirsiniz:)

Delikupon 728X90 Image Banner


7 yorum:

  1. bu ne çeşit bir adam ya :D

    YanıtlaSil
  2. süperkomik bu adam ya :D

    YanıtlaSil
  3. yeni fenomenimiz orçun :) nurhayat da favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla yakında bozmazlarsa bu yıl onun yılı olabilir ama sokakta ondan görmek istemem tabi o başka:)

      Sil
  4. güzeldii yaaa çooookk güldüm tatlımm:)

    YanıtlaSil