katagori

24 Mart 2012

YALAN DÜNYA 11.BÖLÜMDE NELER OLDU ACABA?

Yalan dünya dizisi bu hafta da bomba gibi bir bölümle ekranlara geldi :)çok fazla izleme zamanım olmadı ama ben sizin için teklink olarak bu bölümüde arakladım...adım yakında interpolde çıkar heralde araklamacı blogcu diye...ama ne yapayım hazır varken kim uğraşır ki diziyi kaydetip yüklemekten diyecek oluveriyorum ama emekçi insanların emeklerini sömürmekte bana göre değil fakat sizin için herşeye katlanıyorum kıymetinizi bilin...bu bölümü bende sizinle beraber ilk defa izlemiş olacağım daha kendim izlemeden size izletiyorum kıymetinizi bilin hani :)
neyse benim bu diziyi izlememin en büyük amacı orçun oldu bu aralar ve genelde onun olduğu sahneleri tekrar tekrar izliyorum :)sizin içinizde de benim gibi orçuncu olan bir çok kişi vardır eminim buna :)bu haftada bir çok bomba yaptı diziyi izlemedim dedim ama orçun sahnelerini izleyi verdim ileri geri yaparak :)annesiyle ilişkisine ara verme kısmında koptum hani...beş altı defa izledim desem yalan olur sekiz on defa izledim çünkü:)acaba dizinin devamı nasıl ya bide bu ara biraz değişik bir uygulama yapalım herkes haftaya ne olacağını tahmin etmeye çalışsın bakalım kim bilebilecek...belki tutturana bir süpriz hediye verebilirim...yada sensodyne den bir sıkımlık diş macunuda kazanabilir:)unutmayın yapmanız gereken yorumlamak...faceden yada aşağıdan adı url kısmından yorumlarsanız sevinirim :)şimdi diziyle baş başa bırakıyorum sizi ama önce reklamlar olacak :)



2 yorum:

  1. yaw bu hafta neler olmuş böle ben kırıldım gülmekten son yıllarda yapılmış en güzel komedilerden biri :)

    YanıtlaSil