katagori

04 Mart 2012

BU GİZLİ NESNE ÇILGINLIĞI ALIP BAŞINI GİTMİŞ!!!

Daha önce burdan size hidden chronicles oyununu paylaşmıştım.oyunun katagorisi kayıp eşya bulma ile ilgiliydi ve zynga oyun firmasının en son çıkardığı fenomen olan bir oyundu.yan tarafta ki resimde gördüğünüz şahsiyetlerde ondan esinlenerek bu pozu vermişler peki bu resimde gizli olan nesneler ne ?
öncelikle şunu belirtmek isterim ki ben dövmeye karşı hiç haz etmeyen biriyim ama bazı kişilere dövmenin yakışmadığını da söyleyemem.bir mana çıkarmaya çalışsamda bu dövme işinden çıkaramıyorum yani bir kişi sol omzuna bir melek dövmesi yaptırsa ne yaptırmasa ne?aralarında nasıl bir farklılık var yani yaptırmadığın da kendini eksik mi hissediyor.yada yaptırdığında kendini melekler tarafından korunduğunumu hissediyor :) dediğim gibi anlamış değilim.hele hele bu resimdeki kişilerin vucutlarının bir çok yerine farklı resimleri çizdirmelerini hiç anlamadım ama bu aralar dünyayı kasıp kavuran gizli nesne oyunundan esinlenip böyle bir poz vermeleri de ilgimi çekti.
bu resime gizli nesne oyununu uygulamaya çalışsaydık eğer acaba hangi nesneleri bulmak zor olurdu?
yada şöyle düşünün bu resimden kaç farklı gizli nesne çıkarabilirdik?
şunu biliyorum ki bir çok erkek bu resimde gizli nesne yerine başka şeyler arayabilir :)ama size daha ilginç bir şey söyleyeyimmi burda kadınların üzerlerindeki dövmelerden daha farklı bir ayrıntı var fakat bunu paylaşmayacağım bakalım kim doğru tahminde bulunabilecek?size biraz daha yakın olsun diye daha büyük bir şekilde resmi aşağıya da koyuyorum dikkatli bakın ve yorumunuzu paylaşın :)





DİKKATLİ BAKIN BULACAKSINIZ KESİN :)







7 yorum:

  1. :D güzelmiş ben beğendim resmin sahsen :D Bu arada gizli nesneleri bulmayı severim :D

    YanıtlaSil
  2. En soldaki kadının omzunda bi adam dövmesi var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef yanlış cevap biraz daha düşün bence :)

      Sil
  3. sol attaki ızın bacağında mavi dövmemi yoksa :)))

    YanıtlaSil
  4. sağ altta sağ omuzda tecavüzcü coşkunun resmi var valla bakın :D

    YanıtlaSil
  5. malesef bilemediniz bu kadar kolay bişeyi nasıl bulamıyorsunuz :)

    YanıtlaSil