katagori

23 Şubat 2012

UMUTSUZ EV KADINLARI :)

sevgili okurlarım artık yeni bir fikirle karşınızdayım bundan sonra blogumdan sevilen dizileri fragman ve bölüm yayınlarına başlayacağım ve sizlerinde bu bölümde yorumlarınızla bana katkıda bulunacağınızı tahmin ediyorum.kendi sevmediğim ama sizlerin bana ulaşarak burada paylaşmamı istediğiniz dizileri paylaşabilirim.sonuçta yorum yapacak olanlar sizsiniz :)

şimdi gelelim resmini koyduğumuz bu diziye ben çok fazla izleme fırsatı bulamadım ama şunu söyleyebilirim beyaz bu bayanlara yakışmış hatta melek gibi olmuşlar ama görünüşe aldanmamak lazım.çok rast geldiğim bir dizi değil ama izlediğim kadarıyla her türlü entrikanın döndüğü bir dizi.çarpık birkaç hikayenin toplandığı ve aile ortamında yaşanan bazı sorunların dışa vurumu olarak gördüğüm bu dizinin çok fazla izleyeni var.özellikle kadınlar bu diziye hayranlar.neden diye sormamak lazım çünkü çoğu kendini görüyordur iyi anlamda tabi yada onların yaşamına özeniyor olabilirler.yani yapmak isteyipte yapamadıklarını onların yapmasındanda haz alabilirler.ne bilim işte ben o kadar izleyemedim bu diziyi izledikçe daha net fikirlerim ortaya çıkacaktır.şimdilik sizi bu dizinin en son yayınlanan bölümüyle baş başa bırakayım.hee birde hatırlatayım aşağıya yorum yapın ki ilgi duyduğunuz dizilere yönelelim :)

SİZCE BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE NE OLACAK?








bu arada yorum yaparken eğer adınızın gözükmesini istemiyorsanız yorumlama biçimine anonim olarak seçin.üye olmanıza gerek yok!

3 yorum:

  1. oyuncular ve konu süper bu dizide

    YanıtlaSil
  2. Ben pek beğenemedim açıkcası diziyi, kopya dizileri pek sevmem. Tamam güzel kadınlar filan var ama insan bazen farklı olaylar bekliyo dizilerden filmlerden.

    YanıtlaSil
  3. farklı olaylar zaten türkiyeye uyarlanmış halini izliyoruz gerçeğinde herşey çok daha aşırı gerek yok bize uymaz

    YanıtlaSil