katagori

28 Şubat 2012

THE GODFATHER SONUNDA ONLİNE OYUNDA OLDU

The godfather filim serisini bilmeyen yoktur heralde al pacino nun muhteşem oyunculuğuyla dünyada oscarlara ambargo koymuş dünyanın en çok izlenen filimlerinden biri olan klasik filimler klasmanında bir numarada oturan godfather şimdi online oyun olarak karşımıza çıkıyor.peki bu oyun nasıl ve nerde oynanıyor merak edenler yazının devamını okusun :)
oyunu online olarak oynayabilirsiniz ve şuanda facebook uygulaması üzerinde çalışılıyor yakında ordada olacaklarmış.filmin genel özelliklerini barındırıyor,yani filimdeki aileler oyunun içinde de var mesela ben  corleone ailesine katıldım  :) öncelikle bir bina kuruyorsunuz ve sizden bir lokanta yapmanız isteniyor tabi bunun için gerekli malzemeler var ve bunları elde etmeniz gerekiyor.oyun sizi yönlendiriyor fakat şuanda türkçe desteği yok ingilizce bilmeyenler için biraz zor olabilir ama oyunun amacını anlayınca o sizi yönlendiriyor zaten.






her zamanki gibi oyunda ilerleyebilmek için arkadaşlarınıza ihtiyacınız var ve onlarla ailenizi genişletmeniz gerekiyor.daha yeni keşfettiğim bir oyun olduğu için fazla bir bilgi veremiyorum ama ilerde kesinlikle size yeni bir yazı yazacağım bu oyunla ilgili.bu arada komşu oluşturmanız gerektiğini söylemiştim eğer bana ulaşırsanız seve seve komşunuz olabilirim haberiniz olsun :)

1 yorum: