katagori

25 Nisan 2012

LEYLA İLE MECNUN 55.BÖLÜM YASTIK

Bu diziye ön yargım olduğunu söyleyenlere burdan bir çağrı yapıyorum bir defa da sessiz bir şekilde izleyin bu diziyi ne kadar saçma sapan yerlere gittiğini kendinizde göreceksiniz.o kadar saçma ki bu haftaki bölümü bir yastıkla başlıyor şu mübarek dedesi varya mecunun hani hayal ürünü olup gerçek olan dede işte o çölün ortasında karşısına almış yastığı konuşuyor...hani dedim ya demin birde sessiz izleyin diye önce sesli izledim bişey anlamadım sonra sessiz izledim ve sanırım bişey anladım...
ben bu diziyi ilel ebet anlayamayacağımı anladım o kadar ki bir daha paylaşırken bile izlemeden paylaşacağım ruhsal bunalıma giriyorum yoksa :)






7 yorum:

  1. Anlamak için değil de esprilere gülüp eğlenmek için izlemek lazım. Absürd komedi olunca pek de mantıklı şeyler aramamak lazım

    YanıtlaSil
  2. Absürd komediyi iyi yapan dizilerden birisi. Bu konuda Yalan Dünya'yı da beğeniyorum...

    YanıtlaSil
  3. walla ben artık diziden çok sizin yorumlarla eğlenmeye başladım. lütfen izleyip yorumlarınızı bizimle paylaşın sesli sessiz farketmez:)))) hadi bye

    YanıtlaSil
  4. peki dizide o yastığın bir vazoya aşık olduğunu söylesem, ve vazonun adının leyla olduğunu ve daha sonra vazonun eski aşkı ardanın gelişini keza arda bir odundur ve çakmasakallı dede o odula vazoyu kırar falan filan.... anlayacağınız zor bir bölümdü...

    YanıtlaSil
  5. müthiş komik bir dizi gerçekten saçmalıkları özelliği zaten güzel saçmalıyorlar:D

    YanıtlaSil
  6. ya bu dizi tuhaf bir şekilde bağımlılık yapıyor. gerçekten güzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  7. o değil vazo leyla bile ölüyor :D

    YanıtlaSil